Komunikacija
Dobre komunikacijske sposobnosti so bistvo dobrega delovanja v ekipi ter uspešnega poslovanja.
CILJI IZOBRAŽEVANJ:
- Razvijanje samozavesti v komunikaciji in učinkovita uporaba temeljne komunikacijske veščine.
- Obvladovanje vedenjskega pravila socialne interakcije, sodelovanje in prilagajanje zahtevam različnih komunikacijskih situacij.
- Vzpostavitev profesionalnega odnosa s sodelavci, uporabniki in drugimi deležniki.
- Presoditi in oceniti skladnost v komunikaciji ter argumentirati in dajati povratne informacije.
- Razlikovati strukturo in dinamiko temeljnih komunikacijskih situacij, skrbeti za optimalno pripravo in spremljati izvedbe le-teh.
- Delovati skladno s poslovnim bontonom.
- Razvijati osebni stil in kulturo komuniciranja.
- Obvladati konfliktne situacije, sooblikovati pozitivno klimo na delovnem mestu.
- Vesti se ustvarjalno in tolerantno do pogledov in vedenja drugih.
VSEBINSKI SKLOPI:
- Komuniciranje (vrste, oblike, jakosti, smeri, cilji)
- Poslovno komuniciranje
- Odnosi v poslovnem okolju (agresivni, aktivni)
- Verbalna in neverbalna komunikacija
- Razsežnosti Komuniciranja
- Dejavniki, ki vplivajo na uspešnost komuniciranja
- Motnje v procesu komuniciranja
- Odnosni in vsebinski vidik komuniciranja
- Psihodinamični vodik komuniciranja (značaj, osebna vitalnost in počutje, čustva, spol in starost
- Razlika med osebno in neosebno komunikacijo
- Komunikacijski stil
- Simpatija in antipatija pri komuniciranju
- Avtentičnost, sugestibilnost in kredibilnost v poslovnem komuniciranju
- Asertivnost v komuniciranju
- Pomen govorice telesa (poksemika, gestika, mimika, karizma)